top of page

REGULAMIN GABINETU PODOLOGICZNEGO:
Gabinet Podologii i Naturoterapii W. Rewieński

§ 1. Postanowienia ogólne i definicje

1. Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem” okreÅ›la zasady korzystania z usÅ‚ug
podologicznych, zwane dalej: UsÅ‚ugÄ… PodologicznÄ… lub UsÅ‚ugami Podologicznymi, która jest Å›wiadczona w Gabinecie Podologii i Naturoterapii W. RewieÅ„ski, mieszczÄ…cym siÄ™ w GrudziÄ…dzu, przy ul. Kulerskiego 11, zwanego dalej „Gabinetem”

2. Przed skorzystaniem z Usługi Podologicznej należy zapoznać się z treścią Regulaminu.

 www.podologia-grudziadz.pl/regulamin

3. Skorzystanie z UsÅ‚ugi Podologicznej jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego Regulaminu.

4. Samodzielnie dokonywać rejestracji oraz korzystać i uczestniczyć w wizycie, podczas której wykonywana jest UsÅ‚uga Podologiczna mogÄ… wyÅ‚Ä…cznie osoby peÅ‚noletnie – dalej zwane Pacjentem. Osoby niepeÅ‚noletnie mogÄ… korzystać z UsÅ‚ugi Podologicznej na takich samych zasadach jak osoby peÅ‚noletnie wyÅ‚Ä…cznie za uprzedniÄ… zgodÄ… ich opiekuna, rodzica lub przedstawiciela ustawowego, wyrażonÄ… przed rozpoczÄ™ciem UsÅ‚ugi Podologicznej.
 
6. W przypadku konieczności odwołania wizyty prosimy poinformować o nieobecności co najmniej 24 godziny przed ustalonym terminem.

7. OdwoÅ‚anie wizyty na chwilÄ™ przed umówionym terminem jest traktowane jako nieobecność i w przypadku powtórzenia takich sytuacji kilkukrotnie dana osoba nie bÄ™dzie ponownie umawiana na wizyty.

8. Podczas całego okresu terapii pacjent zobowiązany jest do wykonywania zaleceń podologa prowadzącego terapię.

9. Brak stosowania się do zaleceń może skutkować niezadowalającym efektem terapii bądź jego brakiem a to wyłącza terapeutę z odpowiedzialności.

10. Pacjent rozpoczynajÄ…c terapiÄ™ zobowiÄ…zuje siÄ™ przychodzić na umówione wizyty kontrolne we wskazanych odstÄ™pach czasu.

11. PrzekÅ‚adnie terminów wizyt w czasie trwania terapii może wpÅ‚ynąć na finalny efekt terapii.


§ 2. Rejestracja na WizytÄ™

1. UsÅ‚ugi Podologiczne Å›wiadczone sÄ… wyÅ‚Ä…cznie za uprzedniÄ… rezerwacjÄ… wizyty- dalej zwane: „WizytÄ…”, za wyjÄ…tkiem wyjÄ…tkowych sytuacji, w których Pacjent może skorzystać z UsÅ‚ugi Podologicznej poza kolejnoÅ›ciÄ…, o których mowa w niniejszym Regulaminie.
Rezerwacja jest na okreÅ›lony dzieÅ„ i godzinÄ™. Nie dajemy gwarancji, że zabieg / konsultacja rozpocznie siÄ™ dokÅ‚adnie o czasie. 

2. Wizyty w Gabinecie można umawiać wyÅ‚Ä…cznie poprzez telefonicznÄ… rejestracjÄ™ od poniedziaÅ‚ku do piÄ…tku, w godzinach pracy gabinetu. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy rejestracji nowych pacjentów, bez podania przyczyny.

3. Podczas Rejestracji Pracownik Gabinetu poprosi o
podanie następujących danych poprzez wypełnienie formularza:
-imiÄ™ i nazwisko;
-numer telefonu do kontaktu oraz
-podstawowe informacje dotyczÄ…ce obecnego stanu zdrowia.
Informacje te, zgodnie z RODO zachowujemy tylko dla siebie na czas terapii i nie udostępniamy osobom trzecim.

4. Pacjent wypeÅ‚nia formularz i udziela podpisem zgodÄ™ na zabieg, równoczeÅ›nie traktowane to jest jako zgoda na regulamin Gabinetu

5. Na 24 godziny przed umówionym terminem wizyty Pacjent otrzymuje automatycznÄ… wiadomość tekstowÄ… SMS z przypomnieniem o wizycie.
Należy udzielić odpowiedzi TAK lub NIE.
W przypadku nieudzielenia odpowiedzi może to być uznane jako NIE , czyli rezygnacja ze strony pacjenta, jednakże nie zostaje równoczeÅ›nie obciążony kosztami.
Obciążenie kosztami pojawia się w chwili nieprzybycia na zabieg a udzielenia wcześniej odpowiedzi TAK

§ 3. Rezygnacja z Wizyty, odwoÅ‚anie  Wizyty

1. Gabinet zachowuje prawo do odmowy wykonania UsÅ‚ugi Podologicznej, jeżeli Pacjent spóźnia siÄ™ na WizytÄ™ co najmniej 15 minut od terminu umówionej Wizyty, chyba że Pacjent o okolicznoÅ›ciach skutkujÄ…cych spóźnieniem na wizytÄ™ powiadomi pracownika gabinetu, który wyrazi zgodÄ™ na późniejsze rozpoczÄ™cie UsÅ‚ugi Podologicznej z zastrzeżeniem, że w takim przypadku Wizyta może ulec skróceniu.

2. Gabinet zastrzega sobie prawo do odwołania Wizyty na co najmniej 24 godziny przez terminem rozpoczęcia Wizyty z przyczyn niezależnych od specjalisty. W takim wypadku Gabinet zaproponuje nowy termin Wizyty.

3. Gabinet informuje, że nie udziela konsultacji telefonicznych zakresem odpowiadajÄ…cych Å›wiadczonej UsÅ‚udze Podologicznej. Pacjent jest konsultowany wyÅ‚Ä…cznie podczas umówionej wizyty w Gabinecie.
 
4. Nieprzystąpienie do Wizyty przez Pacjenta bez uprzedniego odwołania Wizyty
uprawnia do obciążenia Pacjenta kosztami niezrealizowanej Wizyty.

§ 4. Przebieg Wizyty

- UsÅ‚ugi Podologiczne oraz Naturoterapeutyczne wykonywane w Gabinecie wykonywane sÄ… przez specjalistów, posiadajÄ…cych doÅ›wiadczenia zawodowe oraz umiejÄ™tnoÅ›ci potrzebne do wykonania danej usÅ‚ugi.
- Na pierwszej Wizycie zostanie przeprowadzony wywiad z Pacjentem.
- Po przeprowadzeniu wywiadu specjalista Gabinetu przedstawi Pacjentowi plan terapii oraz wyceni wstępny koszt Usługi Podologicznej na życzenie pacjenta.
- Rodzaje Usług Podologicznych świadczonych przez Gabinet dostępne są na stronie internetowej Gabinetu Podologicznego :
www.podologia-grudziadz.pl
lub 
https://saloner.pl/salon/7768-gabinet-podologiczny-roza-rewienska/

§ 5. PÅ‚atność

1. Pacjent jest obowiÄ…zany do dokonania zapÅ‚aty za wykonane UsÅ‚ugi Podologicznej. SzczegóÅ‚owy
Cennik dla poszczególnych UsÅ‚ug Podologicznych znajduje siÄ™ na stronie internetowej Gabinetu www.podologia-grudziadz.pl oraz serwisie saloner.pl2. Gabinet udostÄ™pnia nastÄ™pujÄ…ce formy pÅ‚atnoÅ›ci:
a) Gotówka
b) Karta płatnicza / BLIK
c) Bon podarunkowy (ważny 1 rok od daty zakupu)

3. W przypadku Pacjentów korzystajÄ…cych z bonów podarunkowych, po odbytej Wizycie Pacjent w momencie pÅ‚atnoÅ›ci Pacjent obowiÄ…zany jest okazać bon podarunkowy. W innym wypadku, UsÅ‚ugi Podologiczne podlegajÄ… pÅ‚atnoÅ›ci gotówkowej lub za poÅ›rednictwem karty pÅ‚atniczej.

§ 6. Procedura reklamacyjna

1. Pacjent po wykonanej UsÅ‚udze Podologicznej ma prawo do zÅ‚ożenia reklamacji w terminie 7 dni od jej wykonania lub wystÄ…pienia niepożądanych efektów UsÅ‚ugi Podologicznej- dalej: „Reklamacja”SkÅ‚adajÄ…c ReklamacjÄ™ Pacjent obowiÄ…zany jest opisać stan faktyczny oraz wskazać z jakich przyczyn uważa ReklamacjÄ™ za zasadnÄ….

2. Reklamacja powinna zostać przez Pacjenta zÅ‚ożona wyÅ‚Ä…cznie na piÅ›mie listem poleconym lub na adres e-mailowy: podolog-grudziadz@gmail.com oraz w miarÄ™ możliwoÅ›ci Pacjent do Reklamacji powinien doÅ‚Ä…czyć dokumentacje zdjÄ™ciowÄ….

3. Reklamacje zostaną rozpatrzone przez Gabinet Podologii i Naturoterapii W. Rewieński w terminie 14 dni od otrzymania Reklamacji. W tym terminie Pacjent zostanie powiadomiony o zasadności lub braku podstaw do uznania ją za zasadną.

4. W przypadku uznania Reklamacji za zasadnÄ… Pacjentowi przysÅ‚uguje nieodpÅ‚atna usÅ‚uga korygujÄ…ca w Gabinecie lub zwrot kosztów wykonanej UsÅ‚ugi Podologicznej. Gabinet w ramach uznania reklamacji może ponadto zaproponować inne korzyÅ›ci Pacjentowi.

5. W przypadku kwestionowania Usługi Podologicznej zaraz po jego wykonaniu Pacjent nie jest zwolniony z zapłaty za wykonaną Usługę Podologiczną.
W przypadku zasadności jego żądań ewentualny zwrot zostanie dokonany w pełnej wysokości.
Gabinet zastrzega sobie jednak możliwość zwolnienia Pacjenta z opÅ‚aty za powtórny zabieg w przypadku oczywiÅ›cie zasadnych podstaw reklamacji.

6. Reklamacja nie obejmuje powikÅ‚aÅ„ takich jak: ból, krwiak, krwawienie po zabiegu, podwyższona temperatura ciaÅ‚a, zÅ‚e samopoczucie, reakcja alergiczna na zastosowane leki- jeżeli objawy te zwiÄ…zane mogÄ… być z wykonanÄ… UsÅ‚ugÄ… PodologicznÄ… lub wiążą siÄ™ z indywidualnymi predyspozycjami Pacjenta.

7. Reklamacja nie jest uznawana w przypadku rezygnacji Pacjenta z wizyty / kolejnych wizyt- czyli zakoÅ„czenia wspóÅ‚pracy, braku stosowania siÄ™ do zaleceÅ„ oraz także w przypadku uczÄ™szczania do różnych gabinetów o podobnym profilu w tym samym czasie.

§ 7. Odpowiedzialność

1. Pacjenci odpowiadają w pełnej wysokości za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Gabinetu. Za szkody spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialni są ich opiekunowie, rodzice lub ustawowi przedstawiciele.

2. Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek
rzeczy pozostawione w Gabinecie poza miejscami przeznaczonymi do ich pozostawienia, w szczególnoÅ›ci rzeczy wartoÅ›ciowe, torby, plecaki i torebki, które Pacjent zobowiÄ…zany jest zatrzymać przy sobie.

3. Niezastosowanie się Pacjenta do postanowień Regulaminu lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń w przedmiocie swojego stanu zdrowia i przeciwskazań lub w wywiadzie, skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności za wykonane Usługi Podologiczne po stronie Gabinetu Podologii i Naturoterapii W. Rewieński.

4. Gabinet nie odpowiada za niezadowolenie Pacjenta z efektu koÅ„cowego UsÅ‚ugi Podologicznej wynikajÄ…cego z subiektywnych odczuć Pacjenta, jeÅ›li zostaÅ‚ on wykonany w sposób profesjonalny, zgodny ze sztukÄ… i w sposób nieustÄ™pujÄ…cy ogólnie przyjÄ™tym standardom.

5. Po wykonanej Usłudze Podologicznej może zostać wystawione zaświadczenie o odbytej Usłudze Podologicznej.

 
§ 8. Postanowienia koÅ„cowe

1. Wszystkie osoby przebywajÄ…ce na obszarze Gabinetu Podologii i Naturoterapii W. RewieÅ„ski zobowiÄ…zane sÄ… przestrzegać caÅ‚kowitego zakazu palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych oraz caÅ‚kowitego zakazu spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i Å›rodków odurzajÄ…cych.

2. Każdy Pacjent ma prawo wglądu do Regulaminu oraz cennika Gabinetu

3. Wszelkie spory wynikające ze świadczonych Usług Podologiczne powinny zostać w pierwszej kolejności rozwiązane polubownie.


4. Podologia, Naturoterapia oraz Homeopatia należą do dziedziny paramedycyny.
Zabiegi oraz porady nie należą wg. dzisiejszego prawa RP do medycyny klasycznej.
Nie wystawiamy także recept ani skierowaÅ„ i stosujemy oraz doradzamy tylko preparaty  naturalne.
Jednakże w niektórych przypadkach jest możliwa pomoc lekarza-chirurga w Gabinecie Podologii i Naturoterapii W. RewieÅ„ski po rozpoznaniu dolegliwoÅ›ci.
W poważnych przypadkach należy zawsze najpierw skorzystać z pomocy lekarza

5. Niniejszy Regulamin obowiÄ…zuje od dnia 01.01.2023.

bottom of page